Obchodní podmínky
OBCHODNÍ PODMÍNKY
1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
Tyto všeobecné obchodní podmínky („Podmínky“) vydává:
Milan Mrkáček, IČO 60615923
sídlo: Dolní 865/11, 373 72 Lišov
fyzická osoba podnikající podle živnostenského zákona, zapsaná v živnostenském rejstříku vedeném Magistrátem města České Budějovice
e-mail: info@reznikpiskot.cz
telefon: 775 297 061
(dále jen „Prodávající“ nebo „My“).
Tyto Podmínky v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník („Občanský zákoník“), upravují vzájemná práva a povinnosti mezi Prodávajícím a kupujícím („Vy“ nebo „Kupující“), vzniklá v souvislosti s kupní smlouvou („Smlouva“) uzavřenou prostřednictvím e-shopu na adrese reznikpiskot.cz („E-shop“).
Informace o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v Zásadách zpracování osobních údajů, které naleznete zde.
Ustanovení těchto Podmínek tvoří nedílnou součást Smlouvy. Smlouva i Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění Podmínek můžeme jednostranně měnit či doplňovat; změny se však nedotýkají práv a povinností vzniklých během účinnosti předchozího znění.
Smlouva je uzavřena distančním způsobem, prostřednictvím webového rozhraní E-shopu, bez nutnosti osobního kontaktu mezi námi a Vámi.
Pokud některé ujednání Smlouvy uzavřené při nákupu odporuje těmto Podmínkám, má přednost přímo sjednané ujednání.
2. DEFINICE POJMŮ
- Cena – finanční částka, kterou budete hradit za Zboží.
- Cena za dopravu – částka za doručení a zabalení Zboží.
- Celková cena – součet Ceny a Ceny za dopravu.
- DPH – daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů.
- Faktura – daňový doklad vystavený podle zákona o DPH na Celkovou cenu.
- Objednávka – Váš návrh na uzavření Smlouvy s Prodávajícím.
- Uživatelský účet – účet, který umožňuje uchování údajů a historie objednávek.
- Zboží – výrobky nabízené k prodeji prostřednictvím E-shopu.
3. OBECNÁ USTANOVENÍ
Nákup Zboží je možný výhradně prostřednictvím webového rozhraní E-shopu.
Kupující je povinen uvádět veškeré údaje pravdivě a úplně. Prodávající neodpovídá za škody vzniklé uvedením nesprávných údajů.
Na E-shopu mohou být zveřejňována hodnocení od jiných zákazníků. Autenticitu těchto recenzí ověřujeme tím, že je propojujeme s konkrétními objednávkami – každé hodnocení je interně přiřazeno ke konkrétnímu ID objednávky.
4. UZAVŘENÍ SMLOUVY
Smlouvu lze uzavřít pouze v českém jazyce.
Postup uzavření Smlouvy:
-
Na E-shopu si vyberete Zboží a vložíte jej do košíku.
-
V objednávkovém formuláři vyplníte své údaje, zvolíte způsob dopravy a platby.
-
Před odesláním objednávky musíte potvrdit souhlas s těmito Podmínkami.
-
Objednávku odešlete kliknutím na tlačítko „Objednat s povinností platby“.
-
Po odeslání objednávky Vám zašleme potvrzovací e-mail. Tímto okamžikem je Smlouva uzavřena.
Pokud nemůžeme objednávku potvrdit (např. Zboží není dostupné), budeme Vás informovat a můžeme nabídnout nové podmínky.
Pokud je na E-shopu uvedena zjevně chybná cena, nejsme povinni Zboží za tuto cenu dodat, i když jste obdrželi potvrzení.
Uzavřením Smlouvy vzniká povinnost uhradit Celkovou cenu.
5. UŽIVATELSKÝ ÚČET
Kupující si může založit Uživatelský účet, který umožňuje sledovat historii objednávek a urychlit další nákupy.
Kupující je povinen udržovat přihlašovací údaje v tajnosti.
Prodávající může účet zrušit, pokud nebyl delší dobu využíván nebo pokud Kupující porušil Smlouvu.
Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě (např. z důvodu údržby systému).
6. CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY, VÝHRADA VLASTNICKÉHO PRÁVA
Cena je vždy uvedena v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a ve Smlouvě.
V případě rozporu platí cena uvedená v návrhu Objednávky.
Celková cena je uvedena včetně DPH a všech poplatků.
Možnosti platby:
-
Kartou online – přes GoPay (Podmínky používání platební brány GoPay).
-
Dobírkou – platba při převzetí zásilky.
-
Hotově nebo kartou při osobním odběru.
Faktura je vystavena elektronicky po úhradě Celkové ceny a zaslána na e-mail.
Vlastnické právo ke Zboží přechází až po úplném zaplacení Celkové ceny a převzetí Zboží.
7. DORUČENÍ ZBOŽÍ A PŘECHOD NEBEZPEČÍ ŠKODY
Zboží bude doručeno do 14 pracovních dnů od potvrzení objednávky, a to:
-
osobním odběrem v Lišově,
-
na výdejních místech Zásilkovny nebo PPL CZ,
-
nebo doručením dopravcem PPL CZ.
Zboží doručujeme pouze v ČR a SR.
Po převzetí zásilky zkontrolujte neporušenost obalu – v případě poškození zásilku nepřebírejte.
Pokud Zboží bezdůvodně nepřevezmete, můžeme od Smlouvy odstoupit nebo Zboží uskladnit (100 Kč/den).
Nebezpečí škody přechází na Vás okamžikem převzetí zásilky.
8. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ (REKLAMACE)
Zaručujeme, že Zboží je v době převzetí bez vad.
Práva z vadného plnění se řídí občanským zákoníkem a zákonem o ochraně spotřebitele.
Reklamaci můžete uplatnit e-mailem, poštou nebo osobně.
Formulář pro reklamaci ke stažení zde
Máte právo na:
-
opravu Zboží,
-
dodání nového Zboží,
-
přiměřenou slevu,
-
odstoupení od Smlouvy (pokud je vada podstatná).
Reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů.
Pokud je oprávněná, máte právo na náhradu účelných nákladů.
Právo nelze uplatnit u běžného opotřebení nebo u použitého zboží odpovídajícího míře jeho užívání.
Spotřebitel může uplatnit práva z vadného plnění do 24 měsíců od převzetí.
9. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Spotřebitel má právo odstoupit od Smlouvy do 14 dnů od převzetí Zboží bez udání důvodu.
Pro odstoupení nás kontaktujte na adresu:
Milan Mrkáček
Dolní 865/11, 373 72 Lišov
E-mail: info@reznikpiskot.cz
Telefon: 775 297 061
Formulář pro odstoupení od smlouvy ke stažení zde
Důsledky odstoupení
Po odstoupení vrátíme všechny platby včetně dopravy do 14 dnů. Pokud odstoupíte od smlouvy pouze částečně (např. vrátíte pouze jeden z více objednaných produktů), cena za dopravu se nevrací.
Zboží zašlete nebo doručte osobně do 14 dnů od oznámení.
Náklady na vrácení hradíte Vy.
Odpovídáte pouze za snížení hodnoty zboží vzniklé nadměrným zacházením.
Výjimky z práva odstoupit
Nelze odstoupit od smlouvy při:
-
dodání zboží upraveného na míru,
-
zboží podléhajícím rychlé zkáze,
-
zboží, které bylo po dodání smíseno s jiným,
-
nebo u zboží v uzavřeném obalu, který byl otevřen.
10. ŘEŠENÍ SPORŮ SE SPOTŘEBITELI
Stížnosti zasílejte na e-mail: info@reznikpiskot.cz
Mimosoudní řešení zajišťuje Česká obchodní inspekce, Štěpánská 44, Praha 1, www.coi.cz
Online platforma: http://ec.europa.eu/consumers/odr
Kontaktní místo EU: Evropské spotřebitelské centrum, www.evropskyspotrebitel.cz
11. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
Právní vztah se řídí právem České republiky.
Veškerá korespondence probíhá elektronicky.
Změny Podmínek se vztahují jen na Smlouvy uzavřené po jejich účinnosti.
V případě vyšší moci (např. pandemie, přírodní katastrofa) neneseme odpovědnost za škody.
Přílohy těchto Podmínek:
- Formulář pro reklamaci
- Formulář pro odstoupení od smlouvy
Smlouva včetně Podmínek je archivována v elektronické podobě.
Tyto Podmínky nabývají účinnosti dne 20. 10. 2025.
